سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر که خوش رفتاری پیشه کند، دوستانش فراوان شوند . [امام علی علیه السلام]
پیام ها - طرفداران دکتر احمدی نژاد
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  •  

     احمدی نژاد، آغاز سال نو میلادی را به سران کشورهای مسیحی تبریک گفت

    "محمود احمدی نژاد" رییس جمهوری اسلامی ایران، همزمان با سالروز میلاد حضرت "عیسی مسیح" (ع) و آغاز سال نو میلادی، پیام تبریکی برای سران کشورهای مسیحی ارسال کرد.

    به گزارش روز دوشنبه دفتر امور رسانه‌های ریاست جمهوری، احمدی نژاد در پیامی به سران کشورهای مسیحی جهان، ضمن تبریک این میلاد فرخنده به مسیحیان جهان، ابراز امیدواری کرد که سال نو میلادی نقطه عطفی در توجه مجدد به ارزشهای بنیادین عدالت، برابری، شفقت، و کرامت همه انسانها باشد.

    رییس جمهوری ایران، در بخش دیگری از این پیام، آرزو کرد ه است که "در سایه ایمان و توجه به نقاط مشترک فراوان ادیان ابراهیمی، زندگی بشر در کنار پیشرفت و شکوفایی، قرین سعادت و توجه به اصول اخلاقی باشد."
    احمدی نژاد با اشاره به فضای خشونت بار و سرشار از تبعیض و بیداد، تصریح کرده است که "امروزه، بشریت بیش از هر زمان دیگری نیازمند شنیدن ندای عدالتخواهی و صلح جویی پیامبران الهی است، تا عدالت مبتنی بر معنویت، آزادی مبتنی بر اخلاق و پیشرفت مبتنی بر صلح، تحقق یابد."
    رییس جمهوری ایران، در پبام خود افزوده است: ضمن آرزوی برقراری تفاهم، همدلی و آرامش در جهان، از خداوند متعال، موفقیت بیشتر و سالی پربار و توام با شکوفایی را برای مسیحیان و سربلندی و عزت همه آزادگان و موحدان جهان مسالت دارم.




    مرشدی ::: یکشنبه 85/10/17::: ساعت 12:46 عصر
    نظرات دیگران: نظر

     

     

    "محموداحمدی نژاد" رییس جمهوری درپیامی درگذشت "جمال کریمی راد" وزیر دادگستری را به مقام معظم رهبری، مردم ایران و خانواده آن مرحوم و نیز جامعه قضات کشور تسلیت گفت.


    به گزارش روز جمعه دفتر امور رسانه‌های ریاست جمهوری متن کامل پیام رییس جمهور به این شرح است :
    بسم الله الرحمن الرحیم
    انالله و انالیه راجعون
    با کمال تاسف و تاثر اطلاع یافتیم همکار عزیزمان جناب آقای جمال کریمی راد وزیر محترم دادگستری، دریک سانحه تصادف، دعوت حق را لبیک و به جوار رحمت خدای رحمان و رحیم شتافته است.

    این همکار شریف فردی مومن، متعهد ، کاردان، مردمی، بی‌ادعا، پرکار، پیگیر، مخلص و بااحساس مسوولیت فوق‌العاده ، خوش اخلاق و جسور و در تمام مدت خدمت خود بویژه در زمان کوتاه وزارت، منشا خدمات ارزنده و شایسته‌ای بودند. دولت جمهوری اسلامی ایران در فقدان این برادر و همکار عزیز سوگوار است.

    اینجانب ارتحال این عزیز از دست رفته را به مقام معظم رهبری، مردم شریف ایران و خانواده محترم ایشان و قضات شریف تسلیت و تعزیت می‌گویم و از خداوند متعال مغفرت وآمرزش وعلو درجات برای آن سفر کرده و صبر و شکیبایی برای خاندان معزز ایشان مسالت دارم.

    محمود احمدی نژاد
    رییس جمهوری اسلامی ایران



    مرشدی ::: یکشنبه 85/10/17::: ساعت 12:46 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    منوچهر متکی" وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران روز چهارشنبه در واتیکان با پاپ بندیکت شانزدهم دیدار و پیام کتبی دکتر"محمود احمدی نژاد" رییس جمهوری اسلامی ایران را تسلیم رهبر مذهبی کاتولیک‌های جهان کرد.


    در جریان این ملاقات که "اسفندیار رحیم مشائی" معاون رییس جمهوری و رییس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری کشورمان نیز حضور داشت و به مدت ???? دقیقه به‌ طول انجامید ،پاپ در سخنانی ضمن تشکر از پیام رییس جمهوری اسلامی ایران و تقدیر از علاقه مردم ایران به حضرت مریم (س) و حضرت عیسی مسیح(ع) اظهار داشت: عدالت بدون شناخت الهی و صلح بدون عدالت امکانپذیر نیست.

    پاپ سپس با تاکید بر روابط ? ???ساله ایران و واتیکان گفت: دنیا با وجودپیشرفت‌های زیاد ، نیازمند "نورالهی" است و ارزش‌های اخلاقی نیز شرط اساسی صلح است و ما باید برای ایجاد صلح عادلانه در لبنان، فلسطین و عراق کمک کنیم.

    رهبر مذهبی کاتولیک‌های جهان افزود: ما آماده همکاری با جمهوری اسلامی ایران هستیم زیرا برای حفظ ارزش‌های مشترک ادیان بزرگ الهی ، مسوولیتی مشترک در برابر خداوند داریم و باید برای خروج از وضعیتی که‌ بشریت به ‌آن گرفتار است ، عملا و واقع گرایانه تلاش نماییم .

    پاپ در ادامه گفت: از بردباری مذهبی که در کشور شما وجود دارد ، سپاسگزاریم .

    بندیکت شانزدهم خاطرنشان ساخت: من در دوران کاردینالی خود با سفرای ایران در واتیکان روابط و گفت وگوهای خوبی داشتم و اینکه ما و شما در زمینه احساس مسوولیت ومسوولیت پذیری برای بشریت هم عقیده هستیم می تواندبنیان محکمی برای همکاری باشد .

    پاپ در پایان گفت: سلام‌های گرم مرا به آقای رییس جمهوری برسانید.

    منوچهر متکی وزیرامور خارجه کشورمان صبح چهارشنبه در راس هیاتی وارد شهر رم پایتخت ایتالیا شد.

    اسفندیار رحیم مشائی معاون رییس جمهوری و رییس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری ، گئورگ وارطانیان نماینده ارامنه در مجلس شورای اسلامی و حجت‌ -الاسلام والمسلمین مصطفی بروجردی سفیر سابق ایران در واتیکان ، وزیر امور خارجه را در این سفر همراهی می‌کنند.




    مرشدی ::: یکشنبه 85/10/17::: ساعت 12:46 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 15
    بازدید دیروز: 3
    کل بازدید :35381

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره خودم <<

    >> پیوندهای روزانه <<

    >>فهرست موضوعی یادداشت ها<<

    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    پیام ها - طرفداران دکتر احمدی نژاد

    >>لینک دوستان<<

    >>جستجو در وبلاگ<<
    جستجو:

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<