سفارش تبلیغ
صبا ویژن
همانا خدا بر عهده شما واجبهایى نهاده ، آن را ضایع مکنید و حدودى برایتان نهاده از آن مگذرید و از چیزهایى تان بازداشته حرمت آن را مشکنید و چیزهایى را براى شما نگفته و آن را از روى فراموشى وانگذارده ، پس خود را در باره آن به رنج میفکنید . [نهج البلاغه]
از نگاه رسانه ها - طرفداران دکتر احمدی نژاد
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  • شبکه خبری سی‌ان‌ان در گزارشی درباره مواضع ایران در سالی که گذشت تصریح کرد: ایران در سال قبل سعی کرده به قدرت برتر در منطقه تبدیل شود. به گزارش رجانیوز، انیش رامان خبرنگار این شبکه در این گزارش اظهار داشت: رژیم ایران در طول یکسال گذشته صراحتاً اعلام کرده که می‌خواهد به نفوذ آمریکا در منطقه پایان دهد و در عوض تهران را به قدرت برتر در خاورمیانه تبدیل کند. سی‌سی‌ان می‌افزاید: ‌مهم است به خاطر داشته باشیم محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور ایران حدود یکسال و نیم پیش در ماه اوت 2005 به این سمت انتخاب شد. وی در آن زمان چهره شناخته شده‌ای نبود اما با اختلاف زیاد آرا در انتخابات پیروز شد. چهره رئیس‌جمهور ایران در یکسال گذشته در مسائل جهانی مطرح بوده و به آن‌چه می‌خواسته یعنی صدایی برای جهان اسلام و صدایی برای ابراز عصبانیت مسلمانان علیه غرب و آمریکا تبدیل شده است. خبرنگار سی‌ان‌ان در ادامه افزود: احمدی‌نژاد از این عملکرد دفاع می‌کند و احتمالاً وی در سال آینده نیز از موضع خود کوتاه نخواهد آمد. این تحلیل گر افزوده است: هیچ شواهدی وجود ندارد که موضع رئیس جمهور ایران بعد از انتخابات اخیر نرم تر شده باشد وی همچنان به اصول گرایی خود ادامه داده و همچنان خود را به عنوان رهبر و هدایت کننده مسلمانان جهان مطرح می کند. بنظر می رسد لا اقل تا انتخابات ریاست جمهوری 2009 این کشور چیزی نخواهد توانست مانع از ادامه کار احمدی نژاد شود. گزارشگر سی‌ان‌ان در بخش دیگری از این گزارش در مورد این‌که ایران چقدر به تکمیل کردن چرخه سوخت هسته‌‌ای نزدیک است گفت: اظهار نظر در این‌باره مشکل است. اظهارات مختلف و مبهمی از جانب مقامات ایران مطرح می شود. رئیس جمهورایران می‌گوید این کشور اکنون به یک قدرت هسته‌ای تبدیل شده و دارای چرخه کامل سوخت هسته‌ای برای فراهم کردن انرژی هسته‌ای صلح‌آمیز است. سی‌ان‌ان ادامه داده است: تمام این مسائل باعث ایجاد نگرانی‌هایی شده است. اما مهمترین نگرانی از این حقیقت ناشی می‌شود که ایران در فعالیت‌های خود دقیقاً در چه جایگاه و مرحله‌ای قرار دارد. تخمین‌ها متفاوت است اما ایران صراحتاً اعلام کرده به فعالیت هسته‌ای خود ادامه می‌دهد و چیزی نمی‌تواند مانع از آن شود. گزارشگر سی‌ان‌ان افزود: همه گروه‌ها در ایران از مسئله هسته‌ای حمایت می کنند. البته ممکن است شیوه عمل آن‌ها متفاوت باشد اما نهایتا یک هدف دنبال می شود و آن این است که ایران احساس می‌کند می‌تواند از انرژی هسته‌ای غیرنظامی و صلح‌آمیز برخوردار شود و کسی نمی‌تواند مانع آن شود.

    http://rajanews.com



    مرشدی ::: یکشنبه 85/10/17::: ساعت 12:40 عصر
    نظرات دیگران: نظر

     

    دکتر محمد افقهی روز دوشنبه در همایشی با عنوان مسیحیت صهیونیزم در دانشگاه شهرکرد افزود: جریان فکری مسیحیت صهیونیزم و نئومحافظه کاران، پیروان جنبش پروتستانیزم هستند و با استناد به آیات تحریف شده عهد عتیق کتاب تورات، برای ظهور حضرت مسیح چند پیش شرط گذاشته‌اند.

    این استاد رشته علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبایی تهران یادآور شد: مسیحیت صهیونیزم یکی ازپیش‌شرط‌های ظهور حضرت مسیح(ع) را کشتن 400 میلیون انسان می‌داند و به دنبال عملی کردن این پیش شرط خود است.

    به گفته وی، جریان انحرافی مسیحیت صهیونیزم، اسرائیل را دلال فیض الهی می‌داند و از این رو معتقد است در آخرالزمان تنها اسرائیل است که به آسمان نزدیک است و دستورات الهی در این سرزمین نزول خواهد کرد.

    وی یادآور شد: از همین رو جریان مسیحیت صهیونیزم که بر کنگره آمریکا و حاکمیت کاخ سفید حکومت می کند، معتقد است هیچ آسیبی چه از نظر مادی وچه از نظر معنوی نباید به اسرائیل برسد.

    افقهی اظهار داشت: تاسیس کیان صهیونیزم یکی دیگر از پیش شرط‌های حضور حضرت مسیح(ع) است که در دهه70 میلادی جریان مسیحیت صهیونیزم به این خواسته خود دست یافت.

    به گفته وی، جمع شدن یهودیان در یک منطقه که همان سرزمین فلسطین است نیز یکی دیگر از این پیش شرط‌های اعلام شده می باشد و مسیحیت صهیونیزم بر این اساس با طرح آزادی ' اورشیلم' ، دست به نسل کشی در فلسطین زد.

    افقهی اظهار داشت: تخریب 'مسجد القصی' برای ساخت پیکره سوم سلیمان(ع) نیز یکی دیگر از پیش شرط‌های جریان خطرناک مسیحیت صهیونیزم برای ظهور حضرت مسیح(ع) عنوان شده ودرهمین زمینه تمامی گمانه‌ها و حفره‌های لازم برای تخریب مسجدالاقصی انجام شده و حتی در و پنجره معبد پیکره سوم سلیمان نیز برای نصب بر روی خرابه‌های مسجدالاقصی ساخته و در انبارها نگهداری می شود.

    این تحلیگر مسائل بین‌المللی ایران گفت: مسیحیت صهیونیزم با این تفکرات پوچ خود، بر این عقیده است که پس از انجام این پیش شرط‌ها حضرت مسیح(ع) ظهور می‌کند و به مدت یک هزار سال در پیکره سوم سلیمان برجهان حکومت خواهد کرد.

    این استاد دانشگاه گفت: پروتستان‌ها فقط کتاب مقدس را قبول دارند و تقدس و طهارت پاپ را به رسمیت نمی‌شناسند و از کتاب مقدس نیز همیشه به عهد عتیق حضرت موسی(ع) و آیات نازل شده بر حضرت عیسی(ع) استناد می‌کنند.

    به گفته وی، در بخش 'صفر پیدایش ' عهد عتیق از کتاب مقدس در فصل19 آیه 30 ، تهمت های بسیار ناروایی به حضرت لوط و دخترانش زده می شود و حتی حضرت مریم(ع) را به ناپاکی و حضرت عسیی(ع) را به بدترین القاب خطاب می کند، در حالی که درقرآن کریم همیشه انبیا با احترام و بسیار گرامی مورد خطاب قرار می‌گیرد.

    افقهی با بیان این‌که بر همین اساس و پیش شرط هاست که آمریکا 63 قطعنامه علیه اسرائیل را وتو می کند و به5/1 میلیارد مسلمان پشت می‌کند،‌ تصریح کرد: صهیونیزم به دنبال تجزیه خاورمیانه و کشورهای محور مقاومت نظیر جمهوری اسلامی ایران و لبنان و سوریه است.

    http://rajanews.com



    مرشدی ::: یکشنبه 85/10/17::: ساعت 12:40 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 8
    بازدید دیروز: 3
    کل بازدید :35374

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره خودم <<

    >> پیوندهای روزانه <<

    >>فهرست موضوعی یادداشت ها<<

    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    از نگاه رسانه ها - طرفداران دکتر احمدی نژاد

    >>لینک دوستان<<

    >>جستجو در وبلاگ<<
    جستجو:

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<