سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بارالها ! اگر مرا به زنجیر کشی و عطای خود را در میان شاهدان از من بازداری، ... امیدم را ازتو نخواهم بُرید و چهره امیدوار به گذشتت را از تو نخواهم گرداند و محبّتت از قلبم بیرون نخواهد رفت . [امام سجّاد علیه السلام ـ در دعایش ـ]
زمستان 1385 - طرفداران دکتر احمدی نژاد
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  • خبرنگار رجانیوز گزارش داد، آخرین نوشته استاد فقید علی دوانی درباره سخنان دکتر احمدی نژاد در دانشگاه امام صادق(ع) منتشر شد.

    استاد علی دوانی این نوشته 16 دی ماه و دوز پیش از وفاتشان برای انتشار به یکی از هفته نامه های سراسری سپرده بودند. این نوشته به خوبی مواضع سیاسی ایشان را در آخرین روزهای حیات نشان می دهد.

    متن کامل این نامه به نقل از خبرگزاری فارس به این شرح می باشد.

    چرا باید آقای دکتر احمدی نژاد خود را تنها ببیند؟!

    شنیده ام که آقای دکتر احمدی نژاد ریاست محترم جمهوری در جمع دانشجویان دانشگاه امام صادق(ع) ضمن سخنرانی از جمله گفته اند : «بعد از اینکه علیه دولت نوشتند، یک نفر پیدا شده چیزی علیه آنها گفته. بعد آمدند دیدند ایشان نسبتی با اعضای دولت دارد. آن را گذاشتند کنار، فحشش را به دولت می دهند. اینها همان کسانی هستند که می‌گفتند همه اشخاص برای خودشان مستقلند. زمانی یک خانمی آمد و مردانگی کرده است، خدا شاهد است من ندیدم و نخواندم و نه در جریان بودم. در روزنامه ها نوشتند که او پول داده، امکانات داده که به کسانی حرفی زده شود. این دروغ است، حتی من شنیدم وزارت ارشاد احتیاط کرده و آن امکانات معمولی عادی را که به همه می داده، به ایشان نداده است.»ادامه مطلب...

    مرشدی ::: دوشنبه 85/11/9::: ساعت 12:0 صبح
    نظرات دیگران: نظر

    عکس رئیس جمهور را در حضور وی آتش زدند

    احمدی‌نژاد : اگر هزار بار هم بسوزیم عقب‌نشینی نمی‌کنیم

    به آتش کشیده شدن عکس احمدی نژاد

    آتش عکس احمدی نژاد

    رئیس جمهور امروز در جریان سخنرانی خود در دانشگاه امیرکبیر در واکنش به آتش زدن تصاویرش توسط برخی دانشجویان تندرو گفت: آمریکایی‌ها بدانند ما اگر هزار بار هم بسوزیم، یک سانتی‌متر از آرمانهایمان عقب‌نشینی نمی‌کنیم

    به گزارش 
    خبرگزاری فارس محمود احمدی ‌نژاد رئیس‌جمهور، پیش از ظهر امروز دوشنبه در جمع دانشجویان دانشگاه امیر کبیر حاضر شد و پس از آنکه نمایندگانی از تشکل‌ها و گروهای مختلف دانشجویی این دانشگاه نقطه نظرات گوناگون خود را مطرح کردند احمدی‌نژاد دانشگاه امیرکبیر را بهترین دانشگاه صنعتی دانست.
    در حالی که اکثریت دانشجویان در مخالفت با تعدادی از کسانی که قصد داشتند نظم جلسه را برهم بزنند، شعار می‌دادند «دانشجو می‌میرد ذلت نمی‌پذیرد» احمدی‌نژاد گفت: شعار همه دانشجویان و افتخار آنها این است که دیکتاتوری را در هر لباسی می‌شناسد و سرکوب می‌کند و امروز هم بزرگترین دیکتاتوری آمریکا است که لباس حقوق بشر بر تن کرده است.
    وی ادامه داد: دانشجویان آگاه ما در همه صحنه‌ها خواهند ایستاد.
    در حالی که تعدادی از دانشجویان که عضو تشکل انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر بودند به شعارهای خود علیه رئیس جمهور ادامه می‌دادند، احمدی‌نژاد گفت:یکی از ویژگی‌های دانشجویان تحمل سخنان دیگران است و شما باید نشان دهید که دانشجو آگاه است،می‌میرد، اما از بیگانه ماموریت نمی‌پذیرد.
    انجمن اسلامی دانشگاه امیر کبیر از سوی مراجع ذی ربط غیر قانونی اعلام شده است.
    احمدی نژاد یکی از خصلت‌های دانشجویان را حقیقت‌جو بودن و دارای منطق دانست و اظهار داشت:از سال 54 دانشجویانی که طرفدار حق و آزادی و عدالت بودند، همواره منطقی، متین و آگاه بودند.
    عده‌ای از دانشجویان با همهمه مانع از رسیدن سخنان رئیس‌جمهور به گوش سایرین می شدند که رئیس‌جمهور گفت: شما به اندازه کافی حرف زدید و شعار دادید، اما حالا وقت آن رسیده که حرف برادر کوچک خود را که از دانشگاه برای برپایی عدالت قیام کرده، بشنوید.
    وی جنبش دانشجویی ایران را بیدار، پویا و بالنده دانست و با بیان این که یکی از ویژگی‌های این جنبش صداقت و اخلاق است، تصریح کرد: از سال 54 که وارد دانشگاه شدم همواره از فعالین جنبش دانشجویی بودم، اما کسانی که حنجره‌های خود را علیه آمریکا پاره می‌کردند به محض آنکه به نان و نوایی رسیدند، به ملت پشت کردند که جریانات وابسته به لیبرالها، مارکسیست‌ها و منافقین همه این گونه بودند و دانشجویان مسلمان را به ساواک لو می‌دادند تا رها شوند.
    احمدی‌نژاد ادامه داد:ما دیکتاتوری را چشیده‌ایم و برای از بین رفتن آن انقلاب کرده‌ایم و بدانید تا هزار سال دیگر هم هیچکس حتی به نام آزادی نمی‌تواند در این کشور دیکتاتوری برپا کند، چرا که تن ملت ما زخمی از گروهک‌های وابسته به آمریکا و شوروی است.
    ادامه مطلب...

    مرشدی ::: چهارشنبه 85/11/4::: ساعت 6:0 صبح

    « اخــــــلاق باخـــــت »

    عکس تبلیغاتی اصلاح طلبان با خاتمی

    ادامه مطلب...

    مرشدی ::: جمعه 85/10/29::: ساعت 6:0 صبح

    پس از اعدام صدام ، بسیاری از گروه های سیاسی کشور با توجه به جنایت دیکتاتور عفلقی علیه ملت ایران ، به انحاء مختلف شادمانی خود را از این واقعه اعلام کردند. اما تاکنون موضع گیری خاصی از جانب سازمان مجاهدین انقلاب صورت نگرفته است و فکر می کنم این سازمان موضعی در این زمینه اتخاذ نکند.

    شاید برای دوستان جالب باشد که بدانند دلیل این امر چیست. بر اساس تورقی که من در مجموعه مواضع سازمان و نشریه آن داشته ام ، سازمان مجاهدین انقلاب و بویژه شخص بهزاد نبوی به دلایل نه چندان روشنی ، علقه خاصی به سیستم حکومتی بعث عراق دارند. در نیمه اول دهه ۷۰ (بعد از جنگ اول خلیج فارس) در حالی که رژیم صدام به دلیل حمله به کویت در سطح بین المللی با منفوریت زیادی مواجه بود ، نشریه عصر ما ارگان سازمان هر از چند گاهی مقالاتی منتشر می کرد که در آن از ضرورت وحدت استراتژیک بین ایران و عراق (بخوانید صدام) سخن به میان می آمد. در آن مقطع و تا سال ها بعد ، سازمان مواضع تندی علیه سیاست خارجی رسمی کشور داشت که چرا وزارت خارجه در قبال مواضع غرب علیه دولت صدام ، منفعل عمل می کند.

    حتی همین هفته های اخیر شنیدم که بهزاد نبوی به مناسبتی ، از استراتژی های صدام به طور تلویحی تمجید کرده است. شاید گرایش سازمان مجاهدین به سیستم بعث عراق ، بنا به سوابق چپ سازمان باشد (نظیر گرایش به مائو ، قذافی ، تا حدودی عرفات و...) . چون صدام هم به هر حال در مقطعی مدعی گرایش به بلوک شرق بود. اما به نظرم این علقه جدی سازمان و بهزاد نبوی باید چیزی فراتر از این موضوع باشد. اگر دوستان در این باره اطلاعات بیشتری دارند بد نیست مطرح کنند همه استفاده کنیم.

    http://www.bidari57.blogfa.com/

     



    مرشدی ::: چهارشنبه 85/10/27::: ساعت 6:0 صبح

     

    "محمود احمدی نژاد" رییس جمهوری عصر شنبه با خانواده شهدای ارامنه دیدار کرد.











    مرشدی ::: پنج شنبه 85/10/21::: ساعت 5:19 عصر

    کتاب "احمدی نژاد، داوود در میان خشم جهان جالوت" در اندونزی به چاپ سوم رسید

    کتاب " احمدی نژاد، داوود در میان خشم جهان جالوت " که چند ماه قبل به همت انتشارات میزان وارد بازار کتاب اندونزی شده بود، به چاپ سوم رسید.

    در مقدمه این کتاب که توسط گروه مولفان به زیور طبع آراسته شده است ، "روزیانا سیلالاحی" ، سردبیر شبکه تلویزیونی خصوصی ? SCTV?اندونزی ، احمدی نژاد را رهبری متواضع با شمایل شرقی، سخت کوش ، آرمان‌گرا و ساده‌زیست توصیف کرد.

    در بخشی از این کتاب با اشاره به سوابق آقای احمدی نژاد از وی به عنوان دانشجوی انقلابی در رژیم شاه ، رزمنده زمان دفاع مقدس ، استاندار اردبیل ، شهردار تهران و در نهایت بعنوان رییس جمهوری منتخب مردم یاد می‌شود.

    متن کامل نامه رییس جمهوری اسلامی ایران به جورج بوش و مصاحبه احمدی نژاد با مجله اشپیگل ، بخش‌های دیگری از این کتاب را تشکیل می‌دهد.

    در دیگر صفحات این کتاب "کوسمایانتو کادیمن" وزیر پژوهش و فناوری اندونزی سخنان احمدی نژاد در اندونزی را نقل می‌کند:
    " اگر استفاده از تکنولوژی هسته‌ای اشتباه می‌باشد و ما نباید از آن استفاده کنیم پس چرا شما کشورهای مستبد از آن استفاده می‌کنید؟ و بلعکس اگر استفاده از انرژی هسته‌ای برای شما خوب می‌باشد پس چرا ما نباید از آن استفاده کنیم؟"
    وزیر اندونزیایی در ادامه می‌افزاید: آیا همچنان کشوری وجود دارد که بتواند در برابر آمریکا ایستادگی کند؟ پاسخ این سوال آری است ، یکی از آن چند کشور، ایران به ریاست محمود احمدی نژاد می‌باشد.

    " سخنان متعدد وی ( احمدی نژاد) درباره فناوری هسته‌ای و اسراییل خشم مستبدان را بهمراه داشته است ولی احمدی نژاد هنوز پابرجا و استوار است." در بخش دیگری از این کتاب ، دیدگاه شخصیت‌های اندونزیایی درباره رییس جمهوری ایران آورده شده است.

    "مصطفی عبدالرحمن" خبرنگار کومپاس و ساکن خاورمیانه معتقد است: احمدی نژاد به دلیل اینکه توانسته است به یک نماد مبارزه با سیاست‌های یکجانبه غرب تبدیل شود، در دنیای اسلام به شهرت خاصی دست پیدا کرده است.

    "او یادآور سوکارنو رییس جمهوری اسبق اندونزی در سال‌های ? ?????و همچنین ماهاتیر محمد نخست وزیر سابق مالزی در سال‌های ? ?????است."
    "ازیوماردی آزرا" استاد تاریخ و رییس دانشگاه شریف هدایت‌الله معتقد است " همانطور که در این کتاب آمده است احمدی نژاد نماد مبارزه با یکجانبه گرایی است."
    " رضا سیهبودی" محقق موسسه تحقیقات اندونزی و تحلیلگر مسایل خاورمیانه می‌نویسد: شخص احمدی نژاد انسانی بی‌آلایش و نزدیک با مردم است. او توانایی آن را دارد تا تمامی دل‌ها را با خود همراه کند.

    "زولکارنائین لوبیس" رییس دانشگاه دولتی‌در شهر مدن و نویسنده اندونزیایی معتقد است " تصمیمات و اقدامات احمدی نژاد باید الگویی شود که چگونه یک رهبر دل مردمش را بدست می‌آورد و همچنین چگونه یک رهبر از شان و عزت ملت خود دفاع می‌کند



    مرشدی ::: پنج شنبه 85/10/21::: ساعت 5:19 عصر

     

    "محمود احمدی نژاد" رییس جمهوری اسلامی ایران بعد از ظهر پنجشنبه در اجتماع مردم بهبهان تاکید کرد: حربه جدید دشمنان در صدور قطعنامه و اعمال تحریم علیه ایران، هیچ تاثیری در اراده و تصمیم ملت ما نخواهد داشت.

    ?





    مرشدی ::: پنج شنبه 85/10/21::: ساعت 5:19 عصر

    موضعگیریهای سایت بازتاب از آنجهت که وابسته به یکی از سرشناسترین و شاخصترین چهرههای کشور ما است بسیار حایز اهمیت است و الا پشیزی ارزش خواندن نداشت مانند هزاران سایت چرند و پرند دیگری که در اینترنت هست.

    این بسیار دردآور است که یاران خمینی را در حالی مشاهده کنیم که در مقابله با ناملایمات روزگار سست شوند و از آرمانهای گذشته دست بکشند. این اگر به عنوان یک خیانت شناخته نشود قطعا یک جنایت و یک حماقت است. کسانی که تمام هستی مادی و معنوی خود را مدیون شخصیتی بود که خمینی به آنان عرضه کرد حق ندارند به آرمانهای خمینی کبیر پشت کنند.

    تفکری انحرافی در پیش است که حفظ جمهوری اسلامی را با به رسمیت شناختن قواعد ظالمانهی بین المللی و شیطان بزرگ و اسراییل و یا لااقل کاستن از شدت خصومت با این غده سرطانی گره بزنند.

    موضوعی که چندی است در میان بچه حزب اللهیهای اینترنت خیلی نگران کننده شده، چرخشهای بازتاب از اصول انقلابی است که مدعی حمایت از آن است. اگر چه بازتاب بارها تلاش کرده نقش موثر خود را در میان حزب اللهیهای اینترنت حفظ کند اما دلایل پیدا و ناپیدایی از شدت فاصله گرفتن این سایت از آن چه که نمایش میداد، نکاسته است. ببینید و ببینید و ببینید

    برخی نگرانی خود را مخالفت بازتاب با دولت احمدینژاد میبینند، اما به نظر نمیرسد این یک خطر جدی باشد. خطر جدی آن است که بازتاب فاصلهی روز افزونی با آرمانهای انقلاب گرفته است.

    تفکری انحرافی در پیش است که حفظ جمهوری اسلامی را با به رسمیت شناختن قواعد ظالمانهی بین المللی و شیطان بزرگ و اسراییل و یا لااقل کاستن از شدت خصومت با این غده سرطانی گره بزنند. این تفکر خطرناک سالیانی است پس رحلت خمینی کبیر جلوه کرده و در حال میدان داری است و تمام تعالیم حیاتبخش او را که تعالیم اسلام ناب محمدی بود، به فراموشی سپرده است.

    اینها بخش مطرح شده از طرف بازتاب در مصاحبه با دکتر محمدعلی رامین در خصوص مسئلهی هولوکاست است. بد نیست اوج عصبانیت را در رویکرد دولت احمدینژاد به موضوع اسراییل ستیزی را در میان سخنان ایشان ببینید.ادامه مطلب...

    مرشدی ::: چهارشنبه 85/10/20::: ساعت 6:0 صبح

     

    حربه کهنه احتمال حمله هوایی آمریکا و یا رژیم صهیونیستی بر علیه مراکز هسته ای ایران در سال های گذشته و به ویژه در روزهای سرنوشت ساز پرونده هسته ای ایران همواره از سوی رسانه های بیگانه مطرح شده و به آن دامن زده شده است.

    به گزارش رجانیوز، هفته نامه انگلیسی ساندی تایمز در شماره اخیر خود با انتشار گزارشی مدعی شد اسرائیل در صدد اجرای یک حمله هوایی با استفاده از بمب های هسته ای کوچک برای از بین بردن تاسیسات اتمی ایران است.

    این هفته نامه در گزارش خود به نقل از چند منبع اسرائیلی مدعی شده است گروه ویژه ای از خلبانان اسرائیلی در حال آموزش برای اجرای این طرح می باشند و انجام تمرینات برای اجرای پروازهای 3220 کیلومتری را آغاز کرده اند.

    ساندی تایمز در گزارش خود آورده است که سه هدف اولیه برای حمله عبارتند از تاسیسات غنی سازی نطنز، رآکتور آب سنگین اراک و تاسیسات تبدیل اورانیوم در نزدیکی اصفهان.

    این هفته نامه انگلیسی با ذکر جزئیاتی از حمله خیالی اسرائیل به ایران نوشته است: در این حمله از بمب های اتمی ضعیف شده که قدرتی به اندازه یک پنجم انفجار هیروشیما دارند استفاده خواهد شد! همچنین پیش از انجام حمله از نوعی بمب لیزری برای بازگشایی تونل های زیر زمینی استفاده خواهد شد تا بمب های اتمی هدایت شونده بتوانند در آن نفوذ کنند. این هفته نامه افزوده است برای انجام این حمله سه مسیر در نظر گرفته شده که استفاده از آسمان ترکیه یکی از آنهاست.

    نشریه ساندی تایمز مدعی شده است رژیم صهیونیستی برای جلوگیری از وقوع هولوکاستی دیگر در پی انجام چنین حمله ای می باشد!

     گفتنی است طرح این حمله بسیار شبیه به طرحی است که توسط سیمور هرش در گزارش آوریل گذشته نشریه نیویورکر خبر از بررسی آن توسط دولت امریکا داده شده بود اما بلافاصله تکذیب شد.

    http://rajanews.com/



    مرشدی ::: دوشنبه 85/10/18::: ساعت 6:49 صبح

    حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در دی ماه سال 1367 با نامه‌‌ای تاریخی رئیس هیات حاکمه شوری سابق را به اسلام دعوت کرد و پیش بینی کرد که کمونیسم به موزه‌های تاریخ رهسپار خواهد شد که با فاصله اندکی این پیش بینی محقق شد و اکنون هجدهمین سالگرد آن پیش بینی تاریخی است. 
       
     
    هیات نمایندگی امام خمینی در تاریخ 13/10/67 به سرپرستی آیت الله جوادی آملی و متشکل از محمدجواد لاریجانی و مرضیه حدیده چی (دباغ) وارد مسکو شد. این هیات از سوی منتاشیویلی (دبیر هیات رئیسه شورایعالی اتحاد جماهیر شوروی)، معاون وزیر امور خارجه این کشور، امام جمعه مسکو و سفیر جمهوری اسلامی ایران مورد استقبال قرار گرفت.

    متن کامل نامه تاریخی امام خمینی(ره) که 11 دی 1367 مصادف با 22 جمادی الاول 1409 نگاشته شده، بدین شرح است: ادامه مطلب...

    مرشدی ::: یکشنبه 85/10/17::: ساعت 4:2 عصر

       1   2      >