سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دوستی، با شخص بی ادب، خالص نمی شود . [امام علی علیه السلام]
سفر های استانی - طرفداران دکتر احمدی نژاد
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  •  

    رییس جمهوری نیمه شب پنج شنبه در سومین شب حضورش دراستان خوزستان در ستاد راهیان نور مستقر دراهواز حضور یافت.

    به گزارش ایرنا، محمود احمدی نژاد در یک فضای روحانی و معنوی بر پیکر هشت تن از شهدایی که پیکر مطهر آنان به تازگی شناسایی شده فاتحه قرائت کرد.

    رییس جمهوری درادامه پس از بازدید از ستاد راهیان نور اهواز وگفت و گو با مسوولان در جریان آخرین اقدامات این ستاد در برگزاری اردوهای راهیان نور، تفحص و جست و جوی پیکر شهدای مفقودالاثر قرار گرفت.

    احمدی نژاد درسومین روز ازسفرش به استان خوزستان با مردم شهرستانهای شادگان، ماهشهر و بندرامام، هندیجان، بهبهان، امیدیه و رامشیر دیدار کرد و پنج شنبه شب نیز در دیداری صمیمی با سران عشایر خوزستان باآنان به گفت و گو نشست.





    مرشدی ::: پنج شنبه 85/10/21::: ساعت 5:19 عصر
    نظرات دیگران: نظر

     

    هیئت دولت با تصویب 200 پیشنهاد و لایحه در زمینه‌های گوناگون گام بلندی در راستای توسعه، عمران و محرومیت زدایی از خوزستان برداشته است.

    به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، محمود احمدی‌نژاد دیشب در نشست مطبوعاتی یک ساعته خود در سالن مهمانسرای استانداری خوزستان افزود: طولانی‌ترین جلسه هیئت دولت در سفرهای استانی در خوزستان تشکیل شده و پس از 5/6 ساعت بحث و مذاکره 200 بند مصوبه حاصل شد که بیشترین تعداد مصوبات بعد از تهران است. وی با بیان این‌که تلاش شده همه جوانب کار، مشکلات و همه اقشار جامعه در این تصمیم گیری‌ها مورد عنایت قرار گیرد خاطر نشان ساخت: مواردی که هیئت دولت مصوب کرده حق مردم است و ما موظفیم این حق را به دست مردم برسانیم.

    احمدی نژاد از خبرنگاران رسانه‌های جمعی خواست با انتشار مصوبات هیئت دولت، مردم را از حقوق خود مطلع کنند چرا که این آگاهی جامعه، پیگیری و نظارات آنها را به دنبال خواهد داشت. رئیس جمهور در ادامه به بیان برخی مصوبات هیئت دولت در خوزستان پرداخت. وی رفع مواضع سرمایه گذاری در استان با بخشودگی مالیات، اعطای 2300 میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت برای سرمایه گذاران و صدور مجور دریافت 640 میلیارد تومان وام از منابع خارج را از مواردی ذکر کرد که جهش سرمایه گذاری در خوزستان را به دنبال دارد.

    در بخش زیر بنایی تخصیص اعتبار جهت تبدیل جایگزین و احیای شبکه‌های آبیاری سنتی و نیز قرار دادن 150 هزار هکتار از اراضی پایاب سدها تحت پوشش شبکه‌های آبیاری و زهکشی از بزرگترین مصوباتی بود که اعلام شد. تصویب تشکیل کمیته‌ای برای آماده سازی کارخانه کشت و صنعت کارون، شهید رجایی و شهید بهشتی و طرح توسعه نیشکر و صنایع جانبی جهت واگذاری به مردم به صورت سهام، احداث 3 کارخانه بزرگ صنعتی پالومینا و آلومینیوم سازی با مشارکت سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، توسعه میدان نفتی آزادگان، افزایش اعتبارات بازسازی مناطق جنگ زده، دستور تسریع در ساخت قطار شهری اهواز، تکمیل سدها، تأمین اعتبار آماده سازی 50 هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده از دیگر مصوبات هیئت دولت در خوزستان عنوان شد.

    همچنین اعطای تسهیلات ارزان قیمت برای احداث 15 هزار واحد مسکونی روستایی، صدور مجوز دریافت بیش از 200 میلیارد تومان تسهیلات خارجی و فروش اوراق مشارکت با تضمین دولت برای بازسازی بافت‌های فرسوده، جا به جایی بخش‌های آلوده به نفت و گاز مسجد سلیمان، احداث 5 نیروگاه جدید، اعطای بیش از 2 میلیارد تومان تسهیلات برای تجهیز و امکانات کمک آموزشی دانشگاه‌ها و ساخت 84 سالن ورزشی در شهرها و روستاها بخش‌ دیگری از مصوبات هیئت دولت در خوزستان بود که توسط رئیس جمهور مطرح شد.

    بیست و چهارمین سفر استانی هیئت دولت به خوزستان که از روز سه شنبه آغاز شده بود پس از بازدید رئیس جمهور از 20 شهرستان و برگزاری جلسه هیئت دولت دیشب به کار خود پایان داد.

    http://rajanews.com/



    مرشدی ::: یکشنبه 85/10/17::: ساعت 1:25 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    احمدی نژاد در استان خوزستان

    "محمود احمدی نژاد" رییس جمهوری در بیست و چهارمین سفر استانی خود روز سه‌شنبه به استان خوزستان سفر کرد و درسفری چهار روزه با مردم شهرستانهای مختلف این استان دیدار و گفت و گو می کند 

    به گزارش روز دوشنبه دفتر امور رسانه‌های ریاست جمهوری، احمدی نژاد در این سفر با مردم شهرستانهای اهواز، سوسنگرد، خرمشهر، آبادان، شوش، اندیمشک، دزفول، گتوند، شوشتر، شادگان، ماهشهر، هندیجان، بهبهان، امیدیه، رامشیر، لالی، مسجدسلیمان، ایذه، باغملک و رامهرمز دیدار می کند

    دیدار با منتخبان و ایثارگران و حضور در جمع علمای استان همچنین برگزاری بیست و چهارمین جلسه استانی هیات دولت از دیگر برنامه‌های این بشمار می‌رود.

    اعضای هیات وزیران نیز در این مدت با حضور در جلسات شوراهای اداری شهرستانهای مختلف استان خوزستان و بررسی مسایل و مشکلات آنها از نزدیک، جمعه شب در جلسه استانی هیات دولت ویژه استان خوزستان که به ریاست رییس جمهوری تشکیل خواهد شد، شرکت می‌کنند.




    مرشدی ::: یکشنبه 85/10/17::: ساعت 12:46 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 1
    بازدید دیروز: 3
    کل بازدید :35367

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره خودم <<

    >> پیوندهای روزانه <<

    >>فهرست موضوعی یادداشت ها<<

    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    سفر های استانی - طرفداران دکتر احمدی نژاد

    >>لینک دوستان<<

    >>جستجو در وبلاگ<<
    جستجو:

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<