سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اندکى که دوام دارد ، به از بسیارى که ملال آرد . [نهج البلاغه]
حضرت روح الله : ما کمربندها را محکم بسته ایم - طرفداران دکتر احمدی نژاد
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  • این روزها که مانور نظامی آمریکا و برخی کشورهای عربی در خلیج فارس، وحشت عجیبی در بزدلان و دین به دنیا فروشان انداخته است، این جملات را چراغ راه یافتم ...

    حضرت روح الله درباره خلیج فارس و جولان بیگانگان در آن، اینچنین به ما آموخته است :

    "چه خوب است که بعضی سران سرسپرده کشورهاى اسلامى به اربابان و خدایان زر و زور و تزویر خود، این نکته را جدى گوشزد کنند که اینقدر از منافع خود در خلیج فارس سخن نگویید، براى اینکه همین مسئله موجب حساسیت شدید مردم منطقه است که امریکا و فرانسه و انگلیس چه منافعى در آبهاى خلیج فارس دارند تا پاى دخالت نظامى و جنگ هم مى خواهند آن را حفظ کنند؟

    البته سیاست ما در مورد خلیج فارس از اول تاکنون صریح و روشن بوده است.


    جمهورى اسلامى ایران به امنیت در خلیج فارس اهمیت زیادى مى دهد و به همین دلیل و علیرغم فراهم بودن همه نوع امکانات دریایى و هوایى و زمینى در بستن تنگه هرمز و صدمه وارد کردن به کشتیها و نفتکشها و منافع و مراکز صدور نفت و پالایشگاهها و بنادر منطقه تا به حال از سیاست صبر و انتظار و جلوگیرى از گسترش جنگ پیروى نموده است و فقط در حد نشان دادن مقدار کمى از قدرت و حضور و توانایى خود و مقابله به مثل وارد عمل گردیده است.

    و دنیا به این حقیقت رسیده است که ناامنى در خلیج فارس فقط به ضرر ایران تمام نمى شود، بلکه قویترین قدرتها و ابرقدرتها هم اگر مثل امریکا تمامى امکانات هوایى و دریایى و جاسوسى - خبرى خود و هم پیمانان خود در منطقه را بسیج کنند، که حتى یک کشتى را بدون خطر، اسکورت و حفاظت نمایند، از این خطر و ضرر مصون نخواهند ماند و در این گرداب ناامنى غرق مى شوند.

    و على رغم آنهمه مقدمات و تمهیدات و جار و جنجالهایى که درجهان امریکا برپا نموده است و دهها خبرنگار و فیلمبردار را به منطقه گسیل داشته اند تا خبر موفقیت نقشه هاى شوم امریکا را مخابره کنند، خداوند زمینه رسوایى و زبونى امریکا را به دست غیب خود فراهم مى آورد و اقتدار معنوى پرچم لااله الا اللّه را بر پرچم کفر به نمایش مى گذارد و دل بندگان خالص خویش را شادمان مى سازد.

    و چه بهتر که امریکا و ریگان از مسیر سیاست مینگذارى شده خلیج فارس که کوس رسوایى آنان را در جهان به صدا درآورده است مجددا عبور نکند و بر مرکب غرور و جهلى که تا به حال دهها بار صاحب خود را بر زمین کوبانیده است، سوار نشود و لااقل شبح قدرت و قدرتنمایى خود را پیش نوکران خود مثل کویت حفظ کند و بیش از این آنان را از شکست و خفت خود شرمسار و سرافکنده نسازد و مطمئن باشند که ادامه جولان در خلیج فارس منطقه را به کانون خطر و بحران ناخواسته علیه خود آنان سوق مى دهد.

    و دنیا اگر خودش را آماده بحران نفت و به هم خوردن همه معادلات اقتصادى و تجارى و صنعتى کرده است، ما هم آماده ایم و کمربندها را محکم بسته ایم و همه چیز براى عملیات آماده است.

    و حتما امریکا باید به این نکته برسد که دخالت نظامى در خلیج فارس صرفا یک آزمایش نیست که یک دام بزرگ و یک بازى خطرناک است و ما و همه مسلمانان منطقه خلیج فارس، حضور نظامى ابرقدرتها را نقشه و مقدمه تهاجم و حمله به ممالک اسلامى و کشور جمهورى اسلامى ایران و در ادامه حمایت از صدام تلقى مى کنیم.

    مسلمانان جهان با همراهى نظام جمهورى اسلامى ایران عزم خود را جزم کنند تا دندانهاى آمریکا را در دهانش خرد کنند و نظاره گر شکوفایى گل آزادى و توحید و امامت جهان نبى اکرم باشند.

    البته لازم است این نکته را براى چندمین بار به سران کشورهاى اسلامى حاشیه خلیج فارس بازگو کنم که القاى شبهه و بزرگ جلوه دادن خطر اسلام و انقلاب و جمهورى اسلامى ایران براى کشورهاى منطقه همان ترفند قدیم و جدید جهانخواران بوده و است، که از این طریق از پیدایش جو تفاهم و همکارى مسالمت آمیز جلوگیرى نمایند و احساس نیاز کشورها را به شرق و غرب تشدید کنند.

    جمهورى اسلامى ایران مایل است بر اساس حفظ وحدت و حمایت از منافع کشورها و ملتهاى اسلامى آنان را در مشکلات یارى نماید و در بروز حوادث تحمیلى سیاسى - نظامى از ناحیه استکبار جهانى با قدرت و نفوذ خود، آنها را رفع و در جهت کنترل و نفى سلطه سیاسى شرق و غرب برنامه اى قوى و دقیق ارائه دهد ... "

    صحیفه نور، جلد ?? ، صفحه ??? .... ? مرداد ????

    منبع : وبلاگ خبرنگار مسلمان



    مرشدی ::: یکشنبه 85/10/17::: ساعت 4:2 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 0
    بازدید دیروز: 6
    کل بازدید :35417

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره خودم <<

    >> پیوندهای روزانه <<

    >>فهرست موضوعی یادداشت ها<<

    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    حضرت روح الله : ما کمربندها را محکم بسته ایم - طرفداران دکتر احمدی نژاد

    >>لینک دوستان<<

    >>جستجو در وبلاگ<<
    جستجو:

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<